Selecteer een pagina

Onze diensten

De financiële baken in uw ondernemen

Wij kunnen de verschillende diensten, zoals aangegeven op deze website, voor u verzorgen. Maar wat maakt nu het verschil tussen Advicount en andere accountants- en administratiekantoren? We leveren tenslotte allemaal een jaarrekening, financieel rapport en belastingaangiften.

Ons streven is om u van nog meer advies te voorzien dan u gewend bent. Naast het verzorgen van de jaarrekening, financieel rapport of fiscale aangiften denken wij graag met u mee over de volgende zaken:

  • Het verhogen van uw opbrengsten
  • Het verlagen van uw kosten
  • Hoe kunt u uw liquiditeit verbeteren
  • Houdt u genoeg tijd voor uw privé leven over (ontzorgen)
  • Heeft u uw risico’s voldoende in beeld
Samenstellen van jaarrekeningen

De jaarrekening geeft een helder inzicht in uw financiële situatie van uw onderneming. Dit inzicht kan Advicount B.V. u ook verschaffen met een aangepast financieel overzicht of bijlage bij uw aangifte inkomstenbelasting, want een jaarrekening is niet voor iedere ondernemer verplicht. Indien u een B.V. heeft dan ben u verplicht de jaarrekening te deponeren bij de Kamer van Koophandel.

 

Micro BV

Uw B.V. is verplicht een jaarrekening op te stellen en te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Indien u onderneming voldoet aan de criteria van de micro-onderneming dan mag u een verkorte jaarrekening opstellen en deponeren.

Voor de micro-onderneming gelden de volgende voorwaarden:

  • Waarde activa < € 350.000
  • Netto omzet < € 700.000
  • Aantal werknemers < 10

Wanneer u aan twee van de drie voorwaarden voldoet mag u een beperkter financieel overzicht uitbrengen. Wij kijken graag met u naar de mogelijkheden.

 

Overige B.V.

Ook voor het samenstellen van de jaarstukken van uw pensioen / stamrecht B.V. , of uw Spaargeld B.V. kunt u terecht bij Advicount B.V. B.V.

Wellicht overweegt u de oprichting van een spaargeld B.V., neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij kunnen beoordelen of dit fiscaal gunstig voor u is.

Advieswerkzaamheden

De medewerkers van Advicount B.V.  kunnen u ondersteunen bij diverse fiscale en financiële vraagstukken. Denk hierbij aan de verkoop van uw onderneming, fiscale en financiële planning en de risico’s hierbij.

Fiscale werkzaamheden

De medewerkers van Advicount B.V.  kunnen de volgende werkzaamheden voor u verzorgen

  • Aangiften inkomstenbelasting ondernemer
  • Aangiften inkomstenbelasting particulier
  • Aangiften vennootschapsbelasting
  • Aangiften omzetbelasting
  • Aangifte dividendbelasting
  • Overige fiscale zaken en advisering
Verzorgen van de administratie

Wij verzorgen – in overleg met u – uw gehele administratie. Van financiële administratie, salarisadministratie, het doen van belastingaangifte tot het opstellen van jaarrekeningen. Op deze manier kunt u zich helemaal met het ondernemen bezighouden, het aansturen van uw personeel of het uitwerken van uw groeistrategie.

Onlineboekhouding

Online boekhouden heeft als grote voordeel dat u altijd en overal zicht hebt op uw administratie. U kunt de boekhouding in eigen beheer verzorgen, maar u kunt het ook (gedeeltelijk) aan ons uitbesteden. Advicount B.V. maakt, als hoofdpakket, gebruik van Exact Online.

Dit pakket is zeer gebruiksvriendelijk en biedt verschillende mogelijkheden. U kunt zelf uw financiële administratie hierin verwerken, wij kunnen het voor u verzorgen of een combinatie van beide is mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden en samen kijken we naar wat het beste bij u past.

Boekt u zelf, dan kijken wij mee en sturen bij als dit nodig is. Wij streven er naar om de processen te vereenvoudigen, zodat dit minder tijd kost en dus ook minder geld.

Werkt u al met andere boekhoud software? Geen probleem, de medewerkers van Advicount B.V.  hebben ruime ervaring met diverse boekhoudsoftware. Het is dus geen voorwaarde dat u Exact online gebruikt.

Salarisadministratie

Voor het verwerken van de salarisadministratie wordt ZZP en MEER B.V. ingehuurd. Zij  kunnen de volgende werkzaamheden voor u verzorgen:

  • Salarisverwerking
  • Aangifte loonheffingen
  • Ondersteuning en advisering over arbeidscontracten
  • Ondersteuning bij de Werkkostenregeling

In het kader van de AVG is er de mogelijkheid om gebruik te maken van een werkgevers en/of een werknemersportal, voor het veilig inzien en opslaan van uw personeelsdocumenten.